قیمت دستگاه تصفیه آب

در یزد
قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب در یزد

بایگانی


مشترکان گرامی توجه داشتید محصولات ما از برندهای معتبر تصفیه کنمیباشد که با بهترین کیفیت و 1 سال گارانتی طلایی معتبر(بستگی به نوع دستگاه تصفیه آب) و خدمات مادام العمر عرضه خواهد شد که برای اعتماد بیشتر مشتریان گرامی پرداخت و تسویه حساب پس از ارسال و نصب رایگان و تحویل فاکتور و کارت گارانتی طلایی و تست آب تصفیه شده با آب شیر مصرفی خانگی با استفاده از دستگاه تست تشخیص خلوص آب توسط کارشناس نصب فروشگاه سلامت میباشد.
 شاید تصفیه آب های مختلفی در بازار باشد که از لحاظ ظاهری و برند شبیه دستگاه های ما  باشد و قیمت های متفاوتی ببینید ولی می توان به جراَت گفت که کارایی و کیفیت دستگاه های تصفیه آب ما را ندارد. شما حتی با کمی تفاوت های جزئی هم میتوانید به این موضوع پی ببرید به طور مثال دستگاه های فروشگاه سلامت با کارتن و پک اصلی برند خود محصول میباشد و یا مخزن 16 لیتری آنتی باکتریال با کیفیت عالی و یا فیلتر ممبران 13 لایه با دوام بالا دارند و تمامی قطعات و لوازم و فیلتر ها با بهترین کیفیت و اصلی هستند و همچنین کلیه اتصالات و فیتینگ های دستگاه ها ارگانیک میباشند که در آب تصفیه کن های دیگر که مدل های فیک و تقلبی به هیچ عنوان این چنین نیست! میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.
مدیریت:عظیمی
همراه: 9129597305 - 9132545618
یزد - میدان امام حسین- بلوار شهید بهشتی - بعداز کمیته امداد امام خمینی(ره) - نبش کوچه 7 نمایندگی دستگاه تصفیه آب سلامت


 

  • سید حسین عظیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی